895
4 - 4
Forwarder Komatsu 895 został zaprojektowany z myślą o najwyższej wydajności do zrębów zupełnych i powierzchni poklęskowch. Każdy jego element został opracowany i zoptymalizowany pod kątem nośności 20 ton. FlexBunk z kłonicami o regulowanej wysokości i możliwością poszerzenia przestrzeni ładunkowej, zapewnia dużą ładowność. FlexGate, elastyczna opcja kraty poprawia widoczność i ugina się, gdy zostanie uderzona przez żuraw. Ułatwia to załadunek i minimalizuje ryzyko uszkodzenia maszyny. Przy jeszcze większej mocy, momencie obrotowym i sile uciągu forwarder doskonale radzi sobie w ciężkich warunkach. Układ przekładni hydrostatycznej i osiągi silnika wysokoprężnego zostały zoptymalizowane, aby zapewnić maszynie maksymalną przyczepność i zwrotność. Funkcja Komatsu Mini Steering Wheel to więcej miejsca w kabinie i większy komfort jazdy. SpeedShift (w opcji) umożliwia jazdę maszyną z dowolną prędkością w zakresie od 0 do około 23 km/h bez zatrzymywania się w celu zmiany biegów, co zwiększa wydajność i pozwala oszczędzać paliwo. Serwis jest łatwiejszy dzięki zasilanej elektrycznie pokrywie i przemyślanym rozwiązaniom. Dlatego obsługa i konserwacja są przeprowadzane szybko i łatwo. Komatsu 895 to nie tylko największy forwarder na świecie, ale również nowy standard maksymalizacji wydajności, oszczędności i ergonomii.
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami
Specyfikacja: | |
Waga: | 6WD: 20 400 kg, 8WD: 23 600 kg |
Silnik: | AGCO POWER, 6-cylindrowy diesel silnik z turbo i intercooler. Stage V |
Pojemność skokowa: | 7,4 l |
Moment obrotowy: | 1280 Nm przy 1500 obr./min |
Moc: | 193 kW DIN przy 1900 obr./min |
Zbiornik paliwa: | 220 l |
Zbiornik AdBlue: | 21,5 l |
Napęd: | hydrostatyczno-mechaniczny kontrolowany przez komputer. Napęd na wszystkie koła z odłączanym tyłem i blokadą dyferencjału przód/tył, przełożenie skrzyni biegów dwie pozycje niski/wysoki |
Prędkość: | do 23 km/h |
Siła uciągu: | 262 kN |
Układ hamulcowy: | podwójny układ hamulcowy, wielotarczowy, zanurzony w oleju zgodny z ISO/DIS 11169, VVFS 2003:17 |
Układ hydruliczny: | układ otwarty z systemem Load Sensing (wykrywanie obciążenia). Pompa o zmiennym wydatku |
Przepływ: | 360 l/min przy 2000 obr./min |
Pojemność zbiornika oleju: | 150 l |
Moment obrotu: | 43,4 kNm |
Ładowność: | 20 000 kg |
Przekrój skrzyni ładunkowej: | 5,2 - 7,2 m2 |
Kłonice: | zamontowane w linii, możliwość przesuwania, FlexGate |
Żuraw: | Komatsu 165F: 7,5 m / 8,5 m / 10 m z ProTec |
Moment podnoszenia: | 165 kNm |
Chwytak: | Komatsu G36 |
Wyposażenie dodatkowe: | webasto, kurtyny słoneczne, gąsienice i łańcuchy na koła, w pełni automatyczne poziomowanie kabiny Comfort Ride, wentylowany fotel Be-Ge, podgrzewacz jedzenia, mini-lodówka, dodatkowe gaśnice, oświetlenie robocze LED, drukarka, GPS, narzędzia, kamera, obrotowy fotel, MaxiFleet, system centralnego smarowania, pompki do oleju, paliwa i próżniowa, system LoadFlex, wycieraczki boczne, MediaZone, radio z Bluetooth, kluczyk z pilotem, Smart Crane, Bogie Lift Advance, poziomowany żuraw, dostosowanie prędkości SpeedShift |